1.1. Reklamace/Vrácení zboží
Krok za krokem – jak reklamovat výrobek?
- Kupující je povinen reklamaci nahlásit u prodávajícího po zjištění vady zakoupeného zboží a to na e-mail info@originalnidar.cz
- Kupující je dále povinnen postupovat dle bodu 1.2. Vrácení zboží.
- Reklamované zboží bude zpracováno v průběhu 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.
1.2. Vrácení zboží
Krok za krokem – jak vrátit výrobek?
- Kupující je povinen po zjištění vady (budou uznané pouze výrobní vady, např. párající se výšivka) zakoupeného zboží oznámit prodávajícímu reklamaci e-mailem na info@originalnidar.cz
- Kupující je povinen zaslat zboží spolu s dokladem o zaplacení na adresu prodávajícího:
Originalnidar s.r.o., Dvory 39, 288 02 Nymburk - Reklamované/vrácené zboží zpracujeme do 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.
V případě oprávněné reklamace bude zboží vyměněno. Pokud výměna není možná (např. výrobek bude dlouhodobě nedostupný) – vrátíme vám hodnotu ceny výrobku na váš bankovní účet.
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto si zvolte bezpečný způsob odeslání zásilky, nejlépe tedy využijte službu Zásilkovna – www.zasilkovna.cz
Neposílejte nám zásilky na dobírku! v takovém případě nebudou dodrženy naše podmínky pro reklamaci/vrácení zboží a nebudeme takovou reklamaci akceptovat.