Reklamace a vrácení zboží

1.1. Reklamace/Vrácení zboží

Krok za krokem – jak reklamovat výrobek?

  • Kupující je povinen reklamaci nahlásit u prodávajícího po zjištění vady zakoupeného zboží a to na e-mail info@originalnidar.cz
  • Kupující je dále povinnen postupovat dle bodu 1.2. Vrácení zboží.
  • Reklamované zboží bude zpracováno v průběhu 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.

1.2. Vrácení zboží

Krok za krokem – jak vrátit výrobek?

  • Kupující je povinen po zjištění vady (budou uznané pouze výrobní vady, např. párající se výšivka) zakoupeného zboží oznámit prodávajícímu reklamaci e-mailem na info@originalnidar.cz
  • Kupující je povinen zaslat zboží spolu s dokladem o zaplacení na adresu prodávajícího:
    Originalnidar s.r.o., Dvory 39, 288 02 Nymburk
  • Reklamované/vrácené zboží zpracujeme do 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.
    V případě oprávněné reklamace bude zboží vyměněno. Pokud výměna není možná (např. výrobek bude dlouhodobě nedostupný) – vrátíme vám hodnotu ceny výrobku na váš bankovní účet.

Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto si zvolte bezpečný způsob                    odeslání zásilky, nejlépe tedy využijte službu Zásilkovna – www.zasilkovna.cz

Neposílejte nám zásilky na dobírku! v takovém případě nebudou dodrženy naše podmínky pro reklamaci/vrácení zboží a nebudeme takovou reklamaci akceptovat.